Uitleg online tickets bestellen

Hoe bestel ik tickets voor het congres?

De toegangsbewijzen(tickets) voor het BRV-congres kunt u online bestellen en betalen via onze webshop.

  • Stap 1: klik op de juiste ticket en geef daarna het gewenste aantal in > klik op “Toevoegen aan winkelwagen

  • Stap 2: in het volgende scherm kun je eventueel nog het aantal wijzigen, klik daarna op “Doorgaan naar Afrekenen”

  • Stap 3: in dit scherm vul je je persoonlijke gegevens in (velden met een sterretje (*) zijn verplicht)
  • Stap 4: kies dan uw betaalmethode (iDeal voor Nederland en MisterCash voor België) en klik vervolgens op “Bestelling plaatsen” > Je komt nu terecht in de beveiligde omgeving van je bank.
  • Stap 5: u kunt nu uw betaling verrichten.
  • Stap 6: wanneer de betaling gelukt is komt u terecht op de bedanktpagina (“Bedankt voor uw bestelling”) en ontvangt vervolgens per mail een bevestiging van uw bestelling.

Let op: Je ticket wordt per email naar je toegestuurd!

Dus print hem uit en neem hem mee naar het congres. Alle bestellingen worden door ons systeem geregistreerd. Wanneer je onlinebestelling betaald is, ben je zeker van toegang tot het congres.

Let op: wanneer je geen email van de BRV in je Inbox of Postvak In hebt ontvangen, kijk dan eerst even in de Spambox of de map voor Ongewenste emails. Het kan voorkomen dat mailtjes hierin terechtkomen.