Uitleg online tickets bestellen

Hoe bestel ik tickets voor het congres?

De tickets voor het BRV-congres kun je online bestellen en betalen via de webshop.

  • Stap 1: klik op de juiste ticket en geef daarna het gewenste aantal in > klik op “Toevoegen aan winkelwagen
  • Stap 2: in het volgende scherm kun je eventueel nog het aantal wijzigen, klik daarna op “Doorgaan naar Afrekenen”
  • Stap 3: in dit scherm vul je je persoonlijke gegevens in (velden met een sterretje (*) zijn verplicht)
  • Stap 4: kies dan je betaalmethode (iDeal voor Nederland en MisterCash voor België) en klik vervolgens op “Bestelling plaatsen” > Je komt nu terecht in de beveiligde omgeving van je bank.
  • Stap 5: je kunt nu de betaling verrichten.
  • Stap 6: wanneer de betaling gelukt is kom je terecht op de bedanktpagina (“Bedankt voor uw bestelling”) en ontvangt vervolgens per mail een bevestiging van je bestelling.

Let op: Je ticket wordt per email naar je opgestuurd!

Opmerking: je kunt je ticket uitprinten en meenemen naar het congres maar je kunt jouw ticket ook bewaren op je telefoon en tonen op het congres. Alle bestellingen worden door ons systeem geregistreerd. Wanneer je onlinebestelling betaald is, ben je zeker van toegang tot het congres.

Let op: wanneer je geen email van de BRV in je Inbox of Postvak In hebt ontvangen, kijk dan eerst even in de Spambox of de map voor Ongewenste emails. Het kan voorkomen dat mailtjes hierin terechtkomen.

Groepsaanmeldingen zijn mogelijk via email, penningmeester@brvnederland.nl . Dit geldt alleen bij gelijktijdige aanmelding (en betaling) als groep en dus niet bij losse aanmeldingen via de website. Bij groepsaanmeldingen is de 7e persoon gratis!